נהניתי מאוד במשך קראתי למאמר, סוגית בית הספר שהציג הוא בעיני בית ספר שיש הרבה מה ללמוד ממינו, במשך הקריאה התחברתי לחלק מנקדות היסוד שעליהן התבסס בית הספר והיית נגד לחלק אחר.
לפי דעתי בנית בית הספר במקום שגורר אלו תלמידים עשירים הוא טעות, בית הספר הטוב נותן הזדמנות לתלמידים שונים להיות בתוכו והאתגר שלו שיעביר אותם ערכים לתלמידים שמגעים מסיבות שונות עם ערכים ותרבות שונות. מאוד התחברתי לנקד היסוד שלו שהתלמיד הוא באמצע ומורים וההנהלה פועלים סביב תהליך הלימוד שלו, בתי הספר היום פועלים בשיטה זו אבל עם שני מאוד בסיסי שבתי הספר היום מלמדים מכתה א עד כתה י"ב כדי שהתלמיד יגיע לבגרות ולא סמים דגש על רכישת מיומנות שונות כמו שבית הספר שנזכר במאמר עסק בנושאים שונים ודרכם נתן לתלמיד לרכוש מיומנות חברתיות שונות.
אני בעד שיטת הלימוד דרך משחק ואני מאמינה שהשיטה הזו יעילה בכל גיל ובכל נושא ואני כמורה לחינוך מיוחד משתמשת במשחק המון בעבודה שלי.
בתהליך הצמיחה של בית הספר עבר שינוים שונים חלק היה לטובתו וחלק לו אבל בעצם שכל פעם מנסים לשנות והתגבר על הקשים זה אומר שהוא מתקדם עם השניים שנערכים בחיים היום יום. כניסת המחשבים בשלב מסוים אומר שהוא בית ספר לא מסורתי ועוקב מה קורה בעולם ומתאים הטכנולוגיה לתכנים שלו.
בתקופה שפרט הייתה המנהלת המורה הרגיש שהוא תמיד מאוים מקבל הערות מול התלמידים זה אקלים לא נוח למורה.
בסוף רציתי לגיד שאני נגד בית ספר שהבסיס שלו מוקם על ספוק כספי ומגדיר האוכלוסייה שלו בתלמידים עשרים .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה